Biyomedikal Kalibrasyonda Marka!

KURUMSAL PAZARLAMA VE İLETİŞİM, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)

  • Medya İlişkileri Yönetimi
  • Reklam ve Tanıtım Stratejilerinin Belirlenmesi
  • Konsept ve İçerik Netleştirilmesi
  • Reklam Ajansı Yönetimi
  • Kurumsal Kimlik Çalışmaları Yönetimi
  • Kurumsal Anlaşmaların Yapılması ( Resmi Kurumlar , Sigortalar , Şirketler)
  • Pazarlama Stratejilerinin ve Planının Yapılması
  • Pazarlama Ekibi Kurulması ve Eğitimi
  • Hedef Bölge , Hekim ve Kurumların Belirlenmesi
  • Hedef Bölge , Hekim ve Kurumlara göre Reklam , Tanıtım ve Pazarlama
  • Stratejilerinin Belirlenmesi
  • Kurumsal Dergi , Bülten ; içerik ve konsept belirlenmesi , röportajlar , yazılar , basım ve dağıtım organizasyonu ve yönetimi
  • Katalog , Broşür ve diğer tanıtım materyallerinin içerik ve konseptinin belirlenmesi , basım ve yapım organizasyonu ve yönetimi
  • İnternet Sitesi içerik konsept belirlenmesi , hazırlanması ve yönetimi
  • Hastanede kullanılacak tüm basılı formların belirlenmesi , düzenlenme ve basımı yönetimi
  • Etkinlik takviminin belirlenmesi ve organizasyonu
  • Açılış Planının Hazırlanması
  • Açılış Töreni Organizasyonu
  • Ortaklık İlişkileri Yönetimi
  • Pazarlama Ekibi Etkinlik Ölçümü , İş Süreçleri • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Değer Yönetimi
  • Müşteri Sadakat Yönetimi
  • Satış Promosyon Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Karlılık Yönetimi
  • Uygun Fiyatlandırma Stratejilerinin ve Uygulamalarının Geliştirilmesi
  • Fiyat Modellerinin Oluşturulması
  • Müşteri Portföy Yönetimi
  • Çağrı Merkezi ; teknolojik alt yapı tasarımı ve uygulama
  • Çağrı Merkezi Organizasyon ve Yönetimi
  • Mobil İletişim
  • Kontrat Yönetimi
  • Hasta İlişkileri Yönetimi
  • Hasta Danışmanı ( Hostes , Müşteri Temsilcisi ) seçim , eğitim , organizasyon
  • Hasta Şikayetleri Yönetimi ( Hasta Hakları Departmanı )
  • Yatan Hasta İlişkileri Yönetimi
  • Kafeterya Hizmetleri Yönetimi
  • Mutfak Hizmetleri Yönetimi

kurumsal

Şimdi Arayın!
Yol Tarifi!